Název:
Postupná deformace 3D modelu
Překlad názvu:
3D Shape Interpolation
Autoři:
Zouhar, Marek ; Polok, Lukáš (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá tvorbou nástroje pro postupnou změnu tvaru trojrozměrného polygonálního modelu. Použité metody se inspirují zejména technikou Manual Landmarks a~využívají parametrizace objektu na kouli. Výsledkem práce je zásuvný modul do volně šiřitelného modelovacího programu Blender, který automaticky vytvoří animaci změny tvaru ze dvou vstupních modelů.
This thesis deals with creation of a~tool for progressive interpolation of shape of a~3D polygonal mesh. Used methods take inspiration mainly in technique Manual Landmarks and use parametrization of an object to a~sphere. The result of this thesis is an addon for an open-source modelling program Blender, which automatically creates an animation of shape deformation based on two input models.
Klíčová slova:
3D model; animace; Blender; deformace; interpolace tvaru; mapování; parametrizace na kouli; polygonální model; změna tvaru; 3D model; animation; Blender; deformation; mapping; mesh morphing; polygonal model; shape interpolation; spherical parametrization
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52496