Original title:
Marketingová strategie vybraného podniku
Translated title:
Marketing Strategy of the Selected Company
Authors:
Gajdůšek, Michal ; Slezák, Tomáš (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku v nábytkářském průmyslu. Práce je rozdělena na celkem tři části. První z nich popisuje teoretická východiska práce ve smyslu relevantních pojmů a metod, které jsou v práci použity. Druhá část se věnuje analýze současného stavu marketingové strategie v podniku. Třetí část je zaměřena na návrhy změn ke zlepšení marketingové strategie podniku, které vychází z poznatků analýzy současného stavu.
Master‘s thesis is focused on marketing strategy of the selected company in the furniture industry. Thesis composes of three parts. First part defines theoretical concepts in regards to relevant terms and methods that are used in this thesis. Second part focuses on analysis of the current state of the company’s marketing strategy. Third part is focused on proposals leading to improvements in company’s marketing strategy. Proposals are based on results from the second analytical part of the thesis.
Keywords:
furniture industry; internet marketing; marketing; marketing mix; marketing strategy; internetový marketing; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; nábytkářský průmysl
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/197520