Original title:
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Translated title:
Marketing Audit of Customer Satisfaction
Authors:
Hemzová, Klára ; Čejka, Petr (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým auditem spokojenosti zákazníků. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy a definice související s marketingem, marketingovým auditem, marketingovým výzkumem, službami a spokojeností zákazníků. V další části je za pomoci teoretických poznatků proveden marketingový audit, dotazníkové šetření a výpočet NPS a indexu spokojenosti zákazníků. Poslední návrhová část obsahuje diskuzi výsledků a doporučení na změny.
This diploma thesis deals with the marketing audit of customer satisfaction. In the theoretical part are presented the basic terms and definitions related to marketing, marketing audit, marketing research, services and customer satisfaction. In the next part, marketing audit, questionnaire survey and calculation of NPS and customer satisfaction index are performed with the help of theoretical knowledge. The final draft section contains a discussion of the results and recommendations for changes.
Keywords:
customer satisfaction; customer satisfaction index; marketing audit; marketing research; net promoter score; questionnaire survey; restaurant; services; dotazníkové šetření; index spokojenosti zákazníků; marketingový audit; marketingový výzkum; net promoter score; restaurace; služby; spokojenost zákazníků
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81288