Original title:
Marketingový plán značky Rosteto
Translated title:
Marketing Plan of Rosteto Trademark
Authors:
Komárek, Petr ; Klíma, Filip (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingového plánování značky Rosteto. Autor analyzuje současný stav značky Rosteto a na základě jejíž výsledků a teoretického pozadí navrhuje specifické marketingové kroky k dosažení firmou stanovených cílů.
This master’s thesis focuses on the issue of marketing planning of Rosteto trademark. The author analyses current situation of the Rosteto and on the basis of the findings and theoretical background proposes the specific marketing activities in order to achieve the company’s goals.
Keywords:
Marketing; marketingová strategie; marketingové plánování; marketingový mix; Rosteto; Marketing; marketing mix; marketing planning; Marketing strategy; Rosteto
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/25839