Original title:
Využití marketingu v podniku s ubytovacími službami
Translated title:
The Using of Marketing in the Company providing Accommodation
Authors:
Kadubec, Karel ; Výchorec, Tomáš (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Základním předmětem této bakalářské práce „Využití marketingu v podniku s ubytovacími službami“ je provedení analýzy současného stavu marketingové stránky podniku a za použití vhodných nástrojů návrh vhodného marketingového řešení pro zefektivnění marketingové situace apartmánu. Smyslem je analyzovat současný stav marketingového řešení Apartmánu Magura 37 - DONOVALY a na základě výstupů provedených analýz navrhnout opatření, které zajistí udržení stávajících zákazníků, ale především přilákají potencionální zákazníky a zvýší povědomí o apartmánu.
This bachelor thesis is focused on analyzing marketing situation of Mountain Apartman Magura 37 - DONOVALY. It is implemented on analysis methods and the main purpose is evaulating the current situation of the marketing situation of apartman. According to the results of analysis, bachelor thesis gives a proposal of retaining of current customers and also increasing new customers and increasing the apartman awareness.
Keywords:
Marketing; marketing communication; marketing mix; marketing of services; services; komunikační mix; Marketing; marketing služeb; marketingový mix; služby
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/83176