Original title:
Založení malého obchodního podniku
Translated title:
Creation of the Small Trading Company
Authors:
Holoubek, Roman ; Pluháčková, Martina (referee) ; Koráb, Vojtěch (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku založení malého obchodního podniku. Vychází z teoretických poznatků dané problematiky, které jsou následně prakticky aplikovány s velkým důrazem na analytickou část. Jako hlavní východisko je bráno sestavení vlastního obchodního modelu společnosti. Kromě sestavení obchodního modelu se práce zaměřuje na oblast marketingu, organizačního plánu a finančního plánování.
The diploma thesis focuses on the issue of the establishment of a small business company. I tis based on theoretical knowledge of the topic, which are then practically applied with great emphasis on the analytical part. As the main starting point is taken set up your own business model. In addition to the building of the business model thesis focuses on marketing, organizational planning and financial planning.
Keywords:
business; business model; company; establishment of a company; financial plan; marketing mix; risk management; finanční plán; marketingový mix; podnik; podnikatelský model; podnikání; založení obchodní společnosti; řízení rizik
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/39911