Original title:
Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.
Translated title:
Marketing of banking instruments of Česká spořitelna, a.s.
Authors:
Rychlá, Jana ;
Belant, Filip (referee) ;
Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze
Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract:
[cze] [eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu bankovních služeb. Je v ní popsaná teorie tvorby marketingového mixu banky, tvorba marketingové kampaně a řízení vztahu s klienty. Cílem práce je posouzení používaných marketingových metod a kampaní, které se používají v České spořitelně, a.s., jejich vyhodnocení a návrh nejlepšího řešení.
This diploma work deals with marketing problems of bank services. The theory of marketing bank mix is described in it, creation of marketing campaign and control of relations with clients. The goal is a detection of an embarrassment of marketing methods and campaigns used in Česká spořitelna, then evaluation of this methods and finally making some concept how to solve this situation.
Keywords:
CRM (Customer relationship management) Data mining Direkt marketing Exploitation campaign Marketing Marketing campaign Marketing communication Marketing mix Merchandising Underline campaign Public relation Sales promotion Service ;
CRM (řízení vztahů se zákazníky) Data mining Klient Marketing Marketingová kampaň Marketingová komunikace Marketingový mix Merchandising Podlinková kampaň Podpora prodeje Přímý marketing Public relation Reklamní kampaň Služba
Institution: Brno University of Technology
(
web )
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/7871
Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-550495
The record appears in these collections: Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology Academic theses (ETDs) > Master’s theses