Název:
Daňové aspekty podnikání v online marketingu
Překlad názvu:
Tax Aspects of Doing Business in Online Marketing
Autoři:
Přikrylová, Gabriela ; Svirák, Pavel (oponent) ; Brychta, Karel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá popisem a objasněním daňových aspektů podnikání v online marketingu. Teoretická část se věnuje základním principům marketingu obecně a podrobněji je přiblížen konkrétně marketing v online prostředí, a dále se také věnuje právním předpisům daně z příjmů a daně z přidané hodnoty. Na základě znalostí z teoretické části jsou poté v praktické části řešeny daňové aspekty vybraných modelových situací fyzických osob podnikajících v online marketingu.
In this bachelor thesis, there are described and clarified tax aspects of doing business in online marketing. Theoretical part includes basic principles of marketing and in more detail, there is described marketing in the online environment. Theoretical part also includes law regulations of income tax and value added tax. Based on the knowledge of theoretical part, in practical part, there are model examples of individuals doing business in online marketing.
Klíčová slova:
daň z přidané hodnoty; daň z příjmů; online marketing; income tax; online marketing; value added tax
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83690