Original title:
Marketingová komunikace podniku
Translated title:
Company Marketing Communication
Authors:
Paděra, Lukáš ; Konupková, Iva (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Marketing a propagace jsou v dnešní době zcela běžnými prvky jak pro širokou veřejnost, tak pro samotné podnikatelské subjekty. Nelze si představit firmu ani organizaci, která by marketing v jakékoli podobě nevyužívala. Hlavním záměrem této diplomové práce je určit nejvhodnější složení komunikačního mixu pro zdravotnickou organizaci Jihomoravské dětské léčebny, p. o. při omezeném finančním rozpočtu.
Nowadays marketing and propagation are standard features as for the general public then businesses themselves. We can not imagine a company or organization which would not be using marketing in any form at all. The main intention of this dissertation is to determine the best composition of communications mix for south Moravia’s children hospital healthcare organization, contributory organization within limited budget.
Keywords:
communications mix company analysis; Marketing; propagation.; analýza podniku; komunikační mix; Marketing; propagace.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/39930