Original title:
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Translated title:
Proposal for the Improvement of Marketing Mix in a Company
Authors:
Drahozal, Marek ; Martin, Zdeněk (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny pojmy marketingu a marketingového mixu z odborné literatury. Druhá část se zabývá vybraným podnikem a popisuje jeho současnou situaci. V poslední části jsou navrženy změny, které povedou ke zlepšení marketingového mixu a komunikace podniku.
The submitted master´s thesis deals with the proposal for the improvement of marketing mix in selected company. The thesis is divided into three parts. In the first part of thesis there are stated theoretical knowledge of marketing and marketing mix from professional literature, The second part desribes the selected company and describes its current marketing situation. In the last part there are suggested changes, that leads to improve the marketing mix and communication of the company.
Keywords:
analysis; distribution; marketing; marketing mix; price; product; promotion; analýza; cena; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/197459