Název: Výběr marketingové strategie vybraného fitcentra
Překlad názvu: Choice of Marketing Strategy of the Selected Fitness
Autoři: Kadlecová, Kristýna ; Pernica,, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; fitness centrum; marketingová analýza; Marketingová strategie; fitness center; marketing analysis; Marketing strategy; survey

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27466

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-549546


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet