Original title:
Návrh marketingového mixu
Translated title:
Marketing Mix Proposal
Authors:
Haklová, Kristýna ; Koudelková,, Petra (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného stavu neziskové organizace ZOO Brno a návrh marketingového mixu této neziskové organizace. Nejprve je nastíněno základní teoretické vymezení problémové oblasti – marketingu neziskových organizací a marketingového mixu. Následuje popis základních charakteristik vybrané neziskové organizace. Na základě získaných informací je sestaven kompletní marketingový mix organizace se všemi náležitostmi.
This bachelor thesis focuses on analyze the current state of company and proposal marketing mix of nonprofit organizations.and proposal marketing mix of nonprofit organizations ZOO Brno. First, the essential theoretic determinative of the problem area – marketing in the nonprofit organizations and marketing mix – is outlined. Then follows descriptions of basic characteristics of selected nonprofit organization. In terms of acquired information the complete marketing mix of the organization is composed, including all requirements.
Keywords:
marketing; marketing mix; marketing plan; non-profit organization; SWOT; marketing; marketingový mix; marketingový plán; nezisková organizace; SWOT
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67749