Original title:
Návrh mediální komunikace podniku
Translated title:
The Proposal of Media Communication Plan
Authors:
Runštuk, Zdeněk ; Šabat, Tomáš (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem této práce je navrhnout kroky pro splnění strategických požadavků firmy na zvýšení povědomí o značce a navýšení prodeje jejích produktů. K řešení byly použity analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a aplikována metoda integrované marketingové komunikace. Vytvořené řešení poskytuje firmě návrh komunikační kampaně rozšiřující stávající marketingové nástroje o některé metody public relations.
The aim of this work is to propose precautions that will comply strategic goals of a company. Namely increasing brand awareness and rise of product sales. To tackle this problem author uses analysis of internal and external environment and applies integrated marketing communication method. Outcome of thesis is to propose media campaign and to broaden current marketing tools.
Keywords:
IMC.; PEST analysis; Porter five force analysis; public relations; SWOT analysis; IMC.; PEST analýza; Porterova analýza; public relations; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/40560