Original title:
Marketingová komunikace realitní kanceláře
Translated title:
Marketing Communication of a Real Estate Agency
Authors:
Hrdličková, Magdalena ; Pluháček, Stanislav (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Tato závěrečná práce se věnuje podrobnému zpracování fungování realitní kanceláře, jejímu marketingovému mixu se speciálním zaměřením na služby a především marketingové komunikaci vybrané realitní kanceláře. Tato práce neslouží pouze pro studijní účely, ale především jako potencionální pomoc v komunikaci pro danou realitní kancelář.
This thesis is devoted to a detailed treatment functioning realtor, it´s marketing mix, with special focus on service and especially the marketing communication of selected estate agents. This work is not only for learning purposes, but also as a potential aid in communication for the real estate agency.
Keywords:
characteristics of services; communication mix; communications; marketing mix; real estate brokers; Services; komunikace; komunikační mix; marketingový mix; realitní kanceláře; Služby; vlastnosti služeb
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33654