Název:
Předpoklady rozvoje CR v oblasti Klatovska
Překlad názvu:
Possibilities of tourism development in area Klatovsko
Autoři:
KUBEŠOVÁ, Zuzana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá tématem "Předpoklady cestovního ruchu v oblasti Klatovska" a jejím hlavním cílem je prostřednictvím analýzy cestovního ruchu v oblasti Klatovska vytipovat skrytý potenciál této oblasti. Dílčím cílem práce je realizovat terénní šetření zaměřené na stav cestovního ruchu ve zkoumané oblasti. Navrhnout produkt cestovního ruchu pro vybraný segment návštěvníků. Vyhodnocení terénního šetření, spolu s výsledky situační analýzy oblasti, umožnilo odhalit určité překážky a na jejich základě navrhnout patřičná opatření. Jedním z klíčových opatření je rozšíření nabídky o aktivity spojené s volným časem. V problematice nabídky volnočasových aktivit poukázalo dotazníkové šetření na aktivity související s aktivním trávením volného času a následná analýza odkryla nedostatek produktů cestovního ruchu zaměřených právě na aktivní dovolenou. Přitom jsou tyto aktivity pro návštěvníky nejsilnějším motivem cesty do oblasti. Na základě těchto výsledků byl v práci navržen produkt cestovního ruchu zamřený na aktivní dovolenou.This thesis is focused on expectations of tourism in the area of Klatovy. This region is an area with a natural potential and cultural wealth. The main aim of this thesis is to analyze tourism and reveal the hidden potential of the tourist area. A sub-aim is the implementation of marketing research focused on the state of tourism in the area. As shown in the analyses, the Klatovy region is frequented mainly because of its ideal conditions for active holidays. On the basis of this result was drawn up tourism product: ?Cycling trips throughout the area of Klatovy?. The main task of this product is extending the time which spend a visitor in the studied area. This also includes a higher consumption of services of tourism and as well revenue for entrepreneurs and local government.
Klíčová slova:
Cestovní ruch; destinační marketing; marketing; produkt cestovního ruchu; terénní šetření; územní analýzy; Marketing; Marketing Research; Product of Tourism; Situational Analysis; Tourism Citace: KUBEŠOVÁ, Zuzana. Předpoklady rozvoje CR v oblasti Klatovska. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18601