Název:
Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě
Překlad názvu:
ANALYSIS MARKETING MIX OF SELECTED COMPANY
Autoři:
HRŮZA, Václav Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. Zkoumaným podnikem byla firma ROHDE, spol. s.r.o. se sídlem v Dyjákovicích, jejímž hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej vypalovacích pecí pro keramiku, fusing skla, tavení a žíhání kovů. V první části této práce jsou teoreticky charakterizovány a vymezeny nástroje marketingového mixu. Druhá {--} praktická část se již zabývá analýzou současného stavu firmy. Zaměřuje se na popis firmy, její historii, výrobky, výrobními řadami, tvorbu cen, distribuci a promotion výrobků. Dále jsou zde navrženy a doporučeny vhodné prvky nástrojů marketingového mixu, které by vedly k zefektivnění činností v podnikuThe main aim of this dissertation was an analysis of the marketing mix of choisen copany, which produces the kilns and machines for ceramic, glass and metal. The first part of the dissertation contains the theoretical information about marketing mix, like an using and specification of the 4 Ps describing the strategic position of a product in the marketplace. We describe the tools of marketing mix, that means the price, its properties, value and pricing strategies, the product, its diversification an object and a service, classification and account of product, place, it is often referred to as the distribution channel, and promotion, there are describing many media of advertising, public relations, word of mouth and point of sale. The second part of this dissertation contains information about the company and information about the research conducted by this company. There are information about product lines and product types of company, its cost, confrontation of prices of competiton. An analysis of methods for determination the prices. The detailed describe of distribution channels. And finally we descibe the media, which the company use to promotion.
Klíčová slova:
cena; distribuce; Marketingový mix; produkt.; promotion; place; price; product.; promotion; The marketing mix Citace: HRŮZA, Václav. Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8332