Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků softwarové firmy
Translated title:
Customer satisfaction analysis of a software company
Authors:
Rohlena, Pavel ; Provázek, Tomáš (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem mé diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků středně velké softwarové firmy. Práce obsahuje teoretická východiska marketingového výzkumu a její praktická část spočívá v provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu. Na základě analýzy zjištěných informací sestavím návrhy vedoucí ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků s ekonomickými systémy, které firma nabízí.
The main goal of my master´s thesis is customer satisfaction analysis of a middle-sized software company. The master´s thesis contains teoretical data of marketing research and practical part of thesis rests in implementation and interpretation marketing research of customer satisfaction. On the basis of analysis gained information I propose suggestions leadership to increasing satisfaction current customer with economic systems, which this company offers.
Keywords:
customer satisfaction; marketing research; measurement of satisfaction; process of marketing research; questionnaire; dotazník; marketingový výzkum; měření spokojenosti; proces marketingového výzkumu; spokojenost zákazníků
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/6948