Název:
Návrh marketingového mixu podniku
Překlad názvu:
The Marketing Mix Proposal for the Company
Autoři:
Dejmková, Lenka ; Davídková, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce analyzuje současný stav marketingového mixu konkrétního výrobku firmy. Tento výrobek zaznamenal pokles poptávky. Prostřednictvím dotazníkového šetření se pokouší najít příčinu této nežádoucí situace. Na základě zjištěných nedostatků navrhuje optimální marketingový mix, který by vedl k opětovnému nárůstu poptávky po výrobku.
The bachelor paper analyses a current status of marketing mix for a particular company product. A demand for the product has recently decreased. The paper presents a cause of this undesirable situation through the mediation of a questionnaire survey. Based on found deficiencies it also suggests an optimum marketing mix leading to an increase of demand for a product.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; trh; market; Marketing; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27831