Název: Návrh marketingové strategie na získání nových zákazníků
Překlad názvu: Suggestion on Marketing Strategy to Win New Customers
Autoři: Marečková, Zuzana ; Šrom, Marek (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: informační systém.; komunikační mix; korporátní identita; marketing; Marketingová strategie; communication mix; corporate identity; information system.; marketing; Marketing strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63950

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-546976


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet