Název: Pojetí vztahu učitele a žáka v České republice od začátku 20. století po současnost
Překlad názvu: The relationship between teacher and pupil in 20th Century
Autoři: ŠKODOVÁ, Eliška
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: alternativní školy; Pedagogika 20. století; reformní pedagogické hnutí; reformy školství.; subjekt edukace; vztah učitel-žák; alternative school; education in 20th Century; educational reform movement; educational reform.; subject of education; teacher and pupil relationship
Citace: ŠKODOVÁ, Eliška. Pojetí vztahu učitele a žáka v České republice od začátku 20. století po současnost. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/20060

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-54682


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet