Název:
Návrh marketingové kampaně
Překlad názvu:
Marketing Campaign Proposal
Autoři:
Rusňáková, Alexandra ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalárska práca sa zameriava na vytvorenie marketingovej kampane pre študijný program Manažérska informatika. Vychádza z teoretických poznatkov z oblasti marketingu a tvorby reklamnej kampane, ktoré následne využíva v celom obsahu práce. Obsahom práce je konkrétny návrh marketingovej kampane, tvorba online marketingu, ktorá má za účel zvýšenie povedomia o študijnom programe.
This bachelor thesis focuses on creating a marketing campaign for the study program, Managerial Informatics. It is based on theoretical knowledge in the field of marketing and advertising campaign creation, which is subsequently used throughout the work. The content of this work is the concrete design of a marketing campaign and creation of online marketing, which is designed to increase awareness of the study program.
Klíčová slova:
marketing; online marketing; povedomie; reklamná marketingová kampaň; advertising marketing campaign online marketing; awareness; marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193575