Název:
Návrh elektronického obchodu pro Milibabka s.r.o.
Překlad názvu:
Design of E-commerce for Milibabka s.r.o.
Autoři:
Blahut, Martin ; Paszanda, Leona (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem řešení elektronického obchodu pro společnost Milibabka s.r.o. zabývající se komisním prodejem zboží, zástavou a výkupem drahých kovů. Zejména pak analýzou současného stavu na trhu a možností společnosti, otázkou propagace firmy a výběrem vhodného řešení e-shopu při vynaložení nízkých nákladů.
The bachelor thesis treat the e-shop design solution for the Milibabka s.r.o. company dealing with the consignment sales of goods, pawn and purchase the precious metals. In particular the analysis of the current market situation, opportunities, its company promotion and choosing the right solution for e-shop at low cost.
Klíčová slova:
e-marketing; e-shop; elektronicky obchod; marketing; propagace; SEO; e-commerce; e-marketing; e-shop; marketing; promotion; SEO
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25993