Original title:
Obchodní a kulturní zvláštnosti Ruska
Authors:
Ponomareva, Uliana ; Mišovská, Soňa (advisor) ; Melnikovová, Lea (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Ruská federace patří k jedním z nejvýznamnějším obchodním partnerům České republiky. Vzhledem k tomu je otázka obchodních vztahů mezi těmito státy stále aktuální. Podle mého názoru jsou na trhu Ruska stále příležitosti pro podnikatele z České republiky. Při podnikání na ruském trhu je nutné brat v úvahu kulturně-sociální prostředí jako jednu ze složek podnikatelského prostředí a zároveň podnikovou kulturu uvnitř ruských firem. Kultura a sociální prostředí ovlivňují chování a jednání firem, institucí i konečných spotřebitelů. Tato práce se zabývá analýzou kulturních a obchodních zvláštnosti podnikání v Rusku a taky analýzou podnikové kultury.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/950