Název:
Sjednocení a zpřístupnění informací a ovládání arén LaserGame
Překlad názvu:
Unified and Available Information and Controls of LaserGame Arenas
Autoři:
Vojík, Tomáš ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
V práci se zabývám tvorbou systému pro hráče a provozovatele rozrůstajícího se sportu LaserGame. Hlavní motivací pro tvorbu takového systému je vytvoření společné komunity napříč různými arénami, nehledě na výrobce jejich LaserGame vybavení. Hotová aplikace bude pracovat s výsledky různých systémů, poskytne detailnější statistiky a nástroje pro arény, které doplní možnosti systému výrobce. Jako řešení byla vytvořena webová aplikace, která je distribuovaná v Docker kontejnerech v jednotlivých arénách. Jednotlivé aplikace navíc komunikují pomocí REST API s jedním centrálním serverem, který výsledky shromažďuje. Vytvořený systém již splňuje všechny základní požadavky pro systém Evo5 výrobce LaserMaxx. Zpracovává výsledky, prezentuje je v jednoduché, vizuálně atraktivní formě hráčům a synchronizuje výsledky na veřejný portál. Ze strany hráčů jsou na změny velmi pozitivní ohlasy.
In this work, I deal with creating a system for players and operators of the growing sport LaserGame. The primary motivation for creating such a system is creating a shared community across different arenas, regardless of the manufacturer of their LaserGame equipment. The finished application will work with the scores of various systems and provide more detailed statistics and tools for arenas that extend the capabilities of the manufacturer's design. A web application was created and distributed in Docker containers in individual arenas as a solution. In addition, individual applications communicate using a REST API with one central server that collects the results. The created system already meets all the basic requirements for the Evo5 system manufactured by LaserMaxx. It processes the results, presents them in a simple, visually attractive form to the players and synchronises the results on a public portal. There is a very positive response from the players to the changes.
Klíčová slova:
Docker; LaserGame; prezentace vysledku; responsivni design; sportovni informacni system; uzivatelska rozhrani; webova aplikace; Docker; LaserGame; presentation of scores; responsive design; sports information system; user interfaces; web application
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207419