Název:
Návrh marketingových aktivit pro neziskovou organizaci
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Activities for a Non-Profit Organization
Autoři:
Veselá, Lucie ; Holla, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití marketingu v neziskovém sektoru. Vymezuje základní pojmy – marketing, služby, neziskový sektor, neziskový marketing, a věnuje se návrhu marketingových aktivit, především způsobům komunikace ve veřejném sektoru. V praktické části je věnována pozornost vybrané neziskové organizaci – občanskému sdružení Brno Gospel Choir, které se zabývá kulturní činností. Organizace je nejprve představena a následně jsou doporučeny činnosti zajišťující efektivní marketingovou komunikaci, která má organizaci zviditelnit a zvýšit její uplatnění na trhu.
This thesis deals with the possibilities of the use of marketing in the nonprofit sector. It defines the basic concepts - marketing, service, nonprofit sector, nonprofit marketing and dedicated to the design of marketing activities, especially ways of communication in the public sector. The practical part is devoted to selected non-profit organization - civic association Brno Gospel Choir, which is engaged in cultural activities. The organization is first introduced and subsequently recommended action to ensure effective marketing communications organization to raise the profile and increase its market penetration.
Klíčová slova:
5P – product; fundraising; Marketing; marketingový mix; neziskový sektor; people.; place; price; promotions; služby; 5P - product; fundraising; Marketing; marketing mix; nonprofit sector; people.; place; price; promotions; services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32106