Original title:
Marketingový mix společnosti "Venclovský s.r.o."
Translated title:
Marketing Mix of the Company "Venclovský s.r.o."
Authors:
Venclovský, Jakub ; Venclovský, Oldřich (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti Venclovský s.r.o.“ je rozbor jednotlivých složek marketingového mixu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část, teoretická, se zabývá základními pojmy marketingu, nástroji a definicemi. Následující druhá, analytická část, je zaměřena na představení společnosti, analýzu současného stavu a její vyhodnocení. Závěrečná třetí část vychází z vyhodnocení současného stavu a navrhuje zlepšení složek marketingového mixu.
The main aim of the thesis „marketing mix“ is analysis of the individual components of marketing mix. Thesis is split to three main parts. First part is theoretically oriented, focused on presentation of the company, second part is analysis of current state of company and their evaluation. The last part is about evaluation of current state of company and brings the solutions for components of marketing mix.
Keywords:
Distribution; Marketing; Marketing mix; People; Price; Product; Promotion; Cena; Distribuce; Lidé; Marketing; Marketingový mix; Produkt; Propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41451