Název:
Návrh efektivního systému personálního marketingu ve vybrané firmě
Překlad názvu:
The Proposal of Effective System of Personal Marketing in Selected Company
Autoři:
Sněhota, Karel ; Tomšů, Petr (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Obsah této diplomové práce se zaměřuje na poměrně novou součást marketingu – personální marketing, jeho analýzu a následnou aplikaci ve společnosti ABB Česká republika, s.r.o. Personální marketing do jisté míry propojuje kvantitativní a kvantitativní metody marketingu s činnostmi a cíli personálního managementu. Záměrem této práce je aplikaci personálního managementu do jednotlivých fází marketingového procesu za účelem vytvoření teoretického rámce metod a technik potřebných k průzkumu současných aktivit personálního marketingu, stanovení nedostatků a jejich následné řešení.
Content of the thesis is focused on relatively new part of marketing – Human Resource Marketing and its analysis and implementation to the ABB Czech Republic, s.r.o. HR marketing intertwines quantitative and quantitative methods of marketing together with activities and objectives of personnel management. Challenge of the thesis is application of personnel management into marketing process which would provide theoretical framework of methods and techniques to analyze present situation and help to determine and solve a problem related to the corporate personnel marketing system.
Klíčová slova:
Employer Brand; Human Resources Management; Human Resources Marketing; Marketing; Marketing Process; employer brand; Marketing; marketingový proces; personální management; personální marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27913