Original title: Expanze vybrané firmy na nový trh
Translated title: Expansion of the Selected Company into a New Market
Authors: Bartošová, Markéta ; MSc, SEBASTIAN KUMMLE, (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: eng
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [eng] [cze]

Keywords: a následně je představen nový marketingový mix společně se strategií této expanze.; a to především svou velikostí. Proto je nutné; aby se společnost na tento zásadní krok expanze na tak velký a neznámý trh důkladně připravila. V práci jsou představeny interní i externí analýzy; Cílem diplomové práce je vyhodnotit možnost expanze společnosti Citylife Nottingham na nový trh v Londýně a navrhnout vhodnou strategii této expanze. Společnost má již zkušenosti v Nottinghamu; kde je jejich koncept úspěšný a klienty oblíbený. Ačkoli je zde předpoklad pro úspěch na tomto novém trhu; které jsou vyhodnoceny; Leeds a Sheffieldu; Londýn se od těchto měst značně liší; Expansion strategy; Market Development; Marketing Mix; New Market; Online marketing; Situation analysis

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/85316

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-545158


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share