Název:
Obchodní a kulturní zvláštnosti Ruska
Autoři:
Ponomareva, Uliana ; Mišovská, Soňa (vedoucí práce) ; Melnikovová, Lea (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Ruská federace patří k jedním z nejvýznamnějším obchodním partnerům České republiky. Vzhledem k tomu je otázka obchodních vztahů mezi těmito státy stále aktuální. Podle mého názoru jsou na trhu Ruska stále příležitosti pro podnikatele z České republiky. Při podnikání na ruském trhu je nutné brat v úvahu kulturně-sociální prostředí jako jednu ze složek podnikatelského prostředí a zároveň podnikovou kulturu uvnitř ruských firem. Kultura a sociální prostředí ovlivňují chování a jednání firem, institucí i konečných spotřebitelů. Tato práce se zabývá analýzou kulturních a obchodních zvláštnosti podnikání v Rusku a taky analýzou podnikové kultury.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/950