Original title:
Rizika marketingových aktivit na internetu
Translated title:
Risks of Marketing Activities on the Internet
Authors:
Bezděková, Veronika ; Švehla, Vladimír (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou rizik pojicích se s marketingovými aktivitami vybrané společnosti. Teoretická část definuje pojmy související s marketingem a riziky. Praktická část se zabývá samotnou analýzou rizik marketingových aktivit a následně doporučení, které vedou k zmírnění či odstranění rizik.
This thesis deals with the risks attaching to the marketing activities of the selected company. The theoretical part defines terms associated with marketing and risks. The practical part is dedicated to the analysis of the risks of marketing activities and subsequent recommendations that lead to the reduction or elimination of risks
Keywords:
internet advertising; Marketing; Risk; Marketing; reklama na internetu; rizika
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33827