Original title:
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Translated title:
Customer Satisfaction Assessment
Authors:
Horňáková, Martina ; Kučerovský, Radek (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení spokojenosti zákazníků Pekárny Crocus, s. r. o. Pomocí dotazníku, který byl předložen respondentům, a jeho analýzy byla zjištěna současná spokojenost zákazníků. Práce obsahuje také návrhy a doporučení, které mohou vést ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
This bachelor´s thesis is focused on customer satisfaction assessment in the Pekárna Crocus, Ltd. Using a questionnaire, which was presented to respondents, and his analysis was the found current customer satisfaction. The thesis also contains proposals and recommendations that may lead to an increase in the existing level of customer satisfaction.
Keywords:
Customer; customer satisfaction; questionnaire; dotazník; spokojenost zákazníků; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41739