Název:
Realizace elektronického obchodu pro malou firmu
Překlad názvu:
Implementation e-commerce for small company
Autoři:
Novák, Lukáš ; Adam, Matěj (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Ve své bakalářské práci se chci zaměřit na problematiku Elektronických obchodů.. Komerční využití internetu je výhodné pro malé a střední podniky. Každá firma , která chce zůstat konkurenceschopnou, by měla vlastnit webové stránky a zahrnout internet do svých marketingových strategií. Firma má na výběr z několika typů e-shopů, které poskytují různé společnosti, součástí mé práce je tedy výběr nejen nejoptimálnějšího řešení, ale i společnosti s nejvýhodnější nabídkou. Cílem je nasazení finálního produktu na vybranou firmu a jeho další rozšiřování a zdokonalování podle požadavků klienta. V závěru své práce chci zhodnotit pozitiva a negativa zavedení mnou vybraného e-shopu, přičemž předpokládám, že v dostatečně dlouhém časovém intervalu pro návrat investicí je e-shop pro firmu obrovským přínosem.
In my bachelor’s paper, I want to concentrate on the problems of e-shops. Commercial utilization of the Internet is advantageous for small and medium enterprise. Every company wanting to maintain its competitive edge should have its Web site and include the Internet into its marketing strategies. A company can choose from several types of e-shops by different providers; thus my paper includes not only the selection of the optimum solution but also the selection of a provider with the most advantageous offer. The aim is to associate the final product with the selected company and to extend and improve it further according to the client’s wishes. In conclusion of my paper, I want to evaluate the positives and negatives of the implementation of the e-shop selected by me; at the same time I assume that the e-shop means a great contribution for the company in a sufficiently long time interval for return on investment.
Klíčová slova:
B2B; E-Shop; Elektronický obchod; Internet; Internetový marketing; B2B; E-Commerce; E-Shop; Internet; Internet marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28262