Original title:
Komunikační mix Plzeňského Prazdroje, a.s.
Translated title:
Communication Mix of Company Plzeňský Prazdroj, a.s.
Authors:
Štěpánková, Kateřina ; Drudík, Jukub (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu. Firma Plzeňský Prazdroj, a. s. je přední evropskou pivovarnickou společností. V této práci jsou vymezeny teoretické otázky marketingu, které souvisí s tématem. Poté, díky analytickému prozkoumání, jsou rozpoznané stránky, které by se měly ve firmě zlepšit, ale také ty, které jsou výjimečné oproti konkurentům a díky nim poukázat na nezaměnitelné místo firmy na trhu. Komunikační mix je kombinací nevšednosti, tradičnosti i zaplněním díry na trhu.
This bachelor thesis dealing with the issue of marketing. Pilsner Urquell a.s. is leading European company in beer industry. In this thesis marketing questions, which are joined with theme are defined. Than thanks to analysis, points, that should be repaired and also these, which are extraordinary compared to competitors, can be seemed, and thanks to these points point to unmistakable place of company on the market. Communication mix of company is combination of unconventional, tradition and fill out the hole in the market.
Keywords:
analysis; communication mix.; company in beer industry; competitors; Marketing; analytický průzkum; komunikační mix.; konkurence; Marketing; pivovarnická společnost
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27582