Název:
Trendy a vývoj internetové reklamy
Překlad názvu:
Trends and evolution of internet advertising
Autoři:
Eisová, Monika ; Ullrich, Pavel (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce Trendy a vývoj internetové reklamy se zabývá problematikou internetu a oblastí reklamy na internetu. V teoretické části jsou popsány jednotlivé druhy internetové reklamy se zhodnocením současného stavu a nastíněním použitelnosti v praxi. Dále jsou zde uvedeny užitečné informace z oblasti copywritingu a webdesignu. Práce může posloužit k získání většího rozhledu při zřizování reklamy na internetu
Bachelor thesis "Trends and evolution of internet advertising" deals with the questions of the internet and its´ advertising area. In the theoretic part there are described particular types of the internet advertising with the assessment of the current status and outline of the application in practice. Furthermore, there are introduced useful information from copywrite and webdesign areas. This thesis may help you to acquire your own outlook when setting up the internet advertising
Klíčová slova:
copywriting; internet marketing; webdesign; copywriting; internet marketing; webdesign
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28303