Original title:
Návrh komunikačního mixu společnosti
Translated title:
Proposal of Comunacation Mix
Authors:
Malíková, Monika ; Zemánková, Jitka (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s. r. o., která se zabývá prodejem oken, dveří a sekčních garážových vrat včetně souvisejícího příslušenství. V práci se věnuji zefektivnění komunikačního mixu, aby se firma dostala do povědomí mezi potencionálními zákazníky, a tím zlepšila svoje postavení na trhu.
The bachelor thesis is focused on the analysis of the communication mix of the OKNO SYSTEM s.r.o. company, which is the seller of the plastic, alluminium and wood windows and doors. I am solving in this thesis especially the setting-up of the effective communicative mix and company standard so that the company can have long term prosperity.
Keywords:
advertising; communication; marketing; marketing mix.; promotion; publicity; sales promotion; komunikace; marketing; marketingový mix.; podpora prodeje; propagace; public relations; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/4118