Original title:
Návrh marketingového plánu pro vybraný podnik
Translated title:
Proposal of Marketing Plan for Selected Company
Authors:
Luu, David ; Koudelková,, Petra (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingového plánu pro společnost Betonstropy s.r.o. a zavedení marketingových strategií do řízení společnosti. První část práce se zabývá teoretickými východisky, založenými na odborné literatuře. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu podniku a jeho okolí. Poslední částí je vlastní návrh marketingového plánu.
The subject of this bachelor thesis is to create a marketing plan proposal for Betonstropy Ltd as well as a marketing-strategy implementation plan for the management of the company. The first part deals with theoretical bases based on specialized literature. The second part is the analysis of the curent state of company and its surroundings. The last part is the author’s own proposal of marketing plan.
Keywords:
marketing; marketing mix; Marketing plan; situation analysis; SWOT analysis; marketing; marketingový mix; Marketingový plán; situační analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61265