Název:
Marketingová strategie podniku cestovního ruchu
Překlad názvu:
Marketing strategy of tourism business
Autoři:
TOŠNAROVÁ, Kateřina Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Pro svou diplomovou práci jsem zvolila téma Marketingová strategie podniku cestovního ruchu. Jako podnik cestovního ruchu jsem zvolila cestovní kancelář Firotour. FIRO-tour je renomovaná česká cestovní kancelář, která působí na českém trhu 16 let. Je to třetí největší cestovní kancelář s celostátní působností a kompletním portfoliem produktů zohledňující rozsah cílových destinací, typy zájezdů a cenové kategorie. Cílem mé práce bylo vypracovat marketingovou studii pro podnik v oblasti cestovního ruchu jako podklad pro strategický marketing. Prvním krokem k vypracování této diplomové práce bylo studium odborné literatury pro orientaci v části literární přehled. Pro naplnění cíle byly uskutečněny řízené rozhovory se zaměstnanci cestovní kanceláře pro osvojení problematiky CK, seznámení se s provozem a nabídkou CK. Následně byl vyhotoven dotazník, který sloužil pro dotazníkové šetření. Výsledky z dotazníkového šetření posloužily pro analýzu poskytovaných služeb a pro návrh nových služeb. For my thesis I have chosen the topic Marketing strategy of tourism business. I have chosen the travel agency Firotour as a tourism company. The target of my thesis was to elaborate the marketing study of a tourism business as a base for strategic marketing. Conducted interviews with employees of the travel agency were held to get to know the operation of Firotour. Further a questionnaire for questionnaire investigation was created.
Klíčová slova:
cíle práce; dotazníkové šetření; Marketingová strategie; marketingový mix CK Firotour; návrh marketingové strategie; řízené rozhovory; conducted interviews; marketing mix of the travel agency Firotour; marketing strategy; questionnaire investigation; the suggestion of marketing strategy; the target of the thesis Citace: TOŠNAROVÁ, Kateřina. Marketingová strategie podniku cestovního ruchu. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18126