Název:
Péče o klíčové zákazníky mobilních operátorů v České republice
Překlad názvu:
Care about keys customers of mobile operators in Czech Republic
Autoři:
JANDOVÁ, Anežka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce měla za cíl zanalyzovat systém prodeje služeb mobilních operátorů v ČR podnikatelským subjektům a péči operátorů o tyto zákazníky. Tato analýza byla provedena prostřednictvím řízených rozhovorů. Práce měla také pomocí marketingového výzkumu zanalyzovat pocity podnikatelských subjektů z péče mobilních operátorů. V závěru práce jsou navrhnuta opatření pro zefektivnění a zlepšení péče o zákazníky mobilního operátora Vodafone.The aim of this bachelor thesis is design changes in care about keys customers of mobile operator Vodafone. In the thesis are two analyses of problems about keys customers care. The first analyse is from indirect selling partner view and the second analyse is about keys customer view. The first is description of selling services by indirect selling partners. The second is analyse of customers meaning about services and their distribution. In the bachelor thesis there are suggestions how to get better care about keys customers.
Klíčová slova:
CRM; mobilní operátor; nepřímý prodej; péče o klíčové zákazníky; Customer Relationship Management - CRM; indirect selling; mobile operator Citace: JANDOVÁ, Anežka. Péče o klíčové zákazníky mobilních operátorů v České republice. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15255