Název: Realizace aplikace typu Automatic Attendant pomocí ústředny Asterisk
Překlad názvu: Automatic Attendant application using Asterisk PBX
Autoři: Benýšek, Jiří ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Kovář, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Asterisk; call centrum; fronta; IP telefonie; Linux; PBX; SIP; člen; Asterisk; call centrum; IP telephony; Linux; member; PBX; queue; SIP

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17521

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-542385


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet