Název:
Návrh online marketingové komunikace pro Divadelní spolek Slavkov pod Hostýnem
Autoři:
Vejmelková, Denisa Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá návrhem online marketingové komunikace pro Divadelní spolek Slavkov pod Hostýnem, a to za použití online marketingových nástrojů. Na základě informací od režisérky ze spolku, analýzy prostředí či obdobných spolků, je vytvořena SWOT analýza. Podle výsledků analýz jsou realizovány webové stránky a návrhy či doporučení, které by měly vést k vylepšení online marketingové komunikace spolku. Na závěr práce jsou rozebrány náklady na případnou realizaci návrhů.The bachelor’s thesis deals with the design of online marketing communication for the theater association Slavkov pod Hostýnem, using online marketing tools. Based on information from the director of the association, analysis of the environment or similar associations, a SWOT analysis is created. According to the results of the analyses, websites and proposals or recommendations are implemented, which should lead to the improvement of the association’s online marketing communication. At the end of the work, the costs of possible implementation of the proposals are analyzed.
Klíčová slova:
marketing neziskových organizacı́; marketing of non‑profit organizations; nástroje online marketingu; online marketing; social networks