Název: Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Autoři: Novotná, Vanesa
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza makrookolí; analýza mikrookolí; customer needs; macro-environment analysis; marketing communication; marketing mix; marketingová komunikace; marketingový mix; micro-environment analysis; potřeby zákazníka; vinařský turismus; wine tourism

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=106725

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-542222


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-01, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet