Název:
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Autoři:
Novotná, Vanesa Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] NOVOTNÁ, V. Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zákazníků vinařského podniku, která vede k navržení marketingové strategie vedoucí k dostání podniku do pově-domí potenciálních zákazníků a následného dosažení zisku. K analýze zákazníků bylo využito dotazníkové šetření, k analýze vybraného vinařství sběr sekundár-ních dat za pomoci hloubkového rozhovoru s majitelem. Po vyhodnocení byla na-vřena vhodná komunikace vedoucí k dosažení stanovených cílů.NOVOTNÁ, V. Design of communication strategy for a selected enterprise. Bache-lor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. This bachelor thesis deals with the analysis of customers of a wine enterprise, which leads to the design of a marketing strategy leading to getting the enterprise into the awareness of potential customers and the subsequent achievement of profit. A questionnaire survey was used to analyse the customers and secondary data collection using in-depth interview with the owner was used to analyse the selected winery. After the evaluation, appropriate communication leading to the achievement of the set objectives was ordered.
Klíčová slova:
analýza makrookolí; analýza mikrookolí; customer needs; macro-environment analysis; marketing communication; marketing mix; marketingová komunikace; marketingový mix; micro-environment analysis; potřeby zákazníka; vinařský turismus; wine tourism