Original title: Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Authors: Parfusová, Zuzana
Document type: Master’s theses
Year: 2023
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: behaviorální ekonomie; behavioural economics; chování spotřebitele; consumer behaviour; dietary supplements; doplňky stravy; efekt rámování; factor identification; framing efekt; framing effect; identifikace faktorů; iracionální chování spotřebitele; irrational consumer behaviour; marketing research; marketingový výzkum

Institution: Mendel University in Brno (web)
Document availability information: Available in the digital repository of Mendel University.
Original record: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=120254

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-542191


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Mendel University in Brno
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-01, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share