Název: Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Autoři: Parfusová, Zuzana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: behaviorální ekonomie; behavioural economics; chování spotřebitele; consumer behaviour; dietary supplements; doplňky stravy; efekt rámování; factor identification; framing efekt; framing effect; identifikace faktorů; iracionální chování spotřebitele; irrational consumer behaviour; marketing research; marketingový výzkum

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=120254

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-542191


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-01, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet