Název:
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Autoři:
Parfusová, Zuzana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Parfusová, Z. Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s doplňky stravy. Jejím cílem je identifikace faktorů, které ovlivňují chování spotřebitelů na daném trhu. Dílčím cílem je zjistit, zda na spotřebitele při výběru a nákupu doplňků stravy působí framing efekt. Teoretická část vychází z odborné literatury a zaobírá se pojmy týkajícími se sledované problematiky. Analytická část zahrnuje analýzu sekundárních i primárních dat. Na základě získaných výsledků z provedených analýz jsou navržena doporučení pro podnikatelské subjekty působící na trhu s doplňky stravy.Parfusová, Z. Consumer behaviour in the dietary supplement market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2023. The diploma thesis explores consumer behaviour in the dietary supplements market with the aim of identifying factors influencing consumer behaviour in this market. A sub-objective is to investigate whether a framing effect influences consumers' decisions and purchases of dietary supplements. The theoretical part delves into fundamental concepts related to the researched topic, while the analytical part includes the analysis of both secondary and primary data. Based on the results obtained from these analyses, recommendations are proposed for business entities operating in the dietary supplement market.
Klíčová slova:
behaviorální ekonomie; behavioural economics; chování spotřebitele; consumer behaviour; dietary supplements; doplňky stravy; efekt rámování; factor identification; framing efekt; framing effect; identifikace faktorů; iracionální chování spotřebitele; irrational consumer behaviour; marketing research; marketingový výzkum