Original title: Komparace kazuistik užívaných metod pro žáky s LMP na základních školách a základních školách zřízených dle §16 odst. 9 školského zákona
Translated title: Comparison of case studies of methods used for students with Mild Mental Disability at primary schools and primary schools established under paragraph 16, section 9th Education Act
Authors: Papežová, Jindřiška ; Hejlová, Helena (advisor) ; Kadrnožková, Monika (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2024
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: inclusive education; mild mental disability; primary education; pupil; support measures; inkluzivní vzdělávání; Lehké mentální postižení; podpůrná opatření; základní vzdělávání; žák

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/187630

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-541049


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-02-18, last modified 2024-04-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share