Název:
Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou
Autoři:
Zemanová, Natalie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Zemanová, N. Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou služeb a spokojeností návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou. Jsou vymezeny základní pojmy problema-tiky kvality služeb a spokojenosti návštěvníků a dále také současný stav destinace. Součástí práce je polostrukturovaný rozhovor se zástupcem samosprávy města Pec pod Sněžkou a dotazníkové šetření na téma kvality služeb a celkové spokoje-nosti návštěvníků. Jeho vyhodnocení proběhlo za použití statistických metod a následně jsou navržena doporučení, jak zvýšit kvalitu služeb a tím i celkovou spo-kojenost návštěvníků.Zemanová, N. Service quality and visitor satisfaction in the tourist destination Pec pod Sněžkou. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. This Bachelor thesis deals with quality of service and satisfaction of visitors in the tourist destination Pec pod Sněžkou. Basic concepts from the issue of ser-vice quality and satisfaction of visitors are defined and the current state of the destination as well. The work includes a semi-structured interview with a repre-sentative of the municipality of Pec pod Sněžkou and a questionnaire survey on the service quality and overall satisfaction of visitors. Its evaluation was carried out using statistical methods and recommendations are then made on how to in-crease the quality of services and thus the overall cooperation of visitors.
Klíčová slova:
cestovní ruch; customer satisfaction; destinace; destination; destination quality; expectations; kvalita destinace; očekávání zákazníka; Pec pod Sněžkou; recreational tourism; rekreační cestovní ruch; services; služby; spokojenost; sport tourism; sportovně-turistický cestovní ruch; tourism