Název:
Analýza marketingových nástrojů v mezinárodní společnosti
Autoři:
Tkáčová, Marika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým nástroji, které používá mezinárodní společnost Fitclan.sk, jenž se zaměřuje na prodej sportovního a fitness oblečení do fitness center a pro různé jiné sportovní aktivity. Práce vychází z teoretických východisek týkajících se marketingu a mezinárodního marketingu, dále také problematiky marketingového a komunikačního mixu. Na teoretická východiska navazuje analýza současného stavu marketingových nástrojů společnosti, pomocí dat získaných od společnosti Fitclan.sk. Na základě vyhodnocení všech východisek doporučuji návrhy ke zvýšení účinnosti a efektivnějšího využití marketingových nástrojů.This bachelor's thesis deals with the marketing tools used by the international company Fitclan.sk, which focuses on the sale of sports and fitness clothing to fitness centers and for various other sports activities. The work is based on theoretical starting points related to marketing and international marketing, as well as the issue of marketing and communication mix. The theoretical starting points are followed by an analysis of the current state of the company's marketing tools, using data obtained from Fitclan.sk. Based on the evaluation of all starting points, I propose proposals to increase efficiency and more effecient use of marketing tools.
Klíčová slova:
analysis; analýza; communication mix; komunikační mix; marketing mix; marketing tools; marketingové nástroje; marketingový mix