Název: Reklama na důchodové spoření v kontextu behaviorální ekonomie
Autoři: Dlouhý, Ondřej
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: advertising; behaviorální ekonomie; behavioural economics; broad framers; důchodové spoření; fast thinking; humor; humour; narrow framers; nostalgia; nostalgie; pomalé myšlení; reklama; retirement savings; rychlé myšlení; slow thinking; úzké rámování; široké rámování

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=113551

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-540337


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-02-18, naposledy upraven 2024-02-18.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet