Název:
Využití nástrojů marketingové komunikace pro podporu rozvoje a financování sportovního oddílu
Autoři:
Štumbauerová, Tereza Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá navržením vhodné marketingové komunikační strategie pro sportovní oddíl ultralehkého létání. Práce je rozdělena do tří částí, literární rešerše, analytická část a návrhová část. Literární rešerše obsahuje teorii vztahující se k dané problematice. V analytické části je stručně představen sportovní oddíl a jeho dosavadní marketingová komunikace. Dále byla zpracována situační analýza a na jejím základě navržena a doporučena marketingová komunikační strategie pro podporu rozvoje a financování sportovního oddílu.The bachelor thesis engages in designing a suitable marketing communication strategy for the sports club of microlight aviation. The thesis is divided into three sections. Literary research, analytical part and proposal part. Literary research includes theory regarding given issues. The analytical part is briefly presented the sports club and its existing marketing communication. Subsequently, a situational analysis was developed. On its basis, a marketing communication strategy to support a development and financing of the sports club was designed and recommended.
Klíčová slova:
communication mix; design of communication strategy; komunikační mix; marketing communication; marketingová komunikace; návrh komunikační strategie; sportovní marketing; sportovní oddíl; sports club; sports marketing